نویسنده:ریحانه



نظرات شما عزیزان:

زینب جووون
ساعت18:34---31 خرداد 1394
منم اصلا نگفتم شوخی کردی............
پاسخ:پس برای چی ناراحت شدی؟ چرا میگی جواب نمیدی؟


زینب جووون
ساعت14:51---31 خرداد 1394

وقتی زنگیدی جواب ندادم بت میگم چقدر باحالم........
پاسخ:فکر کردم مثل همیشه که میگی: ناراحت شدم دیگه نه من نه تو،شوخی کردی اصلا هم مسخرت نکردم،ببخشید خوب شد؟ 



زینب جووون
ساعت14:36---31 خرداد 1394
نه دیگه ناراحت شدم............

دیگه نه من نه تو..........

دیگه تموم شد.........

چهره واقعیتوبم نشون دادی.............
پاسخ:وای که تو چقدر باحالی از خنده مردم گوگولی مگولی


زینب جووون
ساعت14:28---31 خرداد 1394

جدی گفتم
پاسخ:اه اخه تو فقط بلدی مسخره کنی برا همین گفتم ناراحت نشی، عصر به خونتون زنگ میزنم

 



زینب جووون
ساعت14:16---31 خرداد 1394
وای خداااااااااااااااتحت تاثیر قرارگرفتم..........
پاسخ:خودتو مسخره کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

سه شنبه 31 / 3 / 1394برچسب:, | 12:21 | nastarn2 |