نظرات شما عزیزان:

زینب جووون
ساعت14:00---29 خرداد 1394
اره من عوض کردم

زینب جووون
ساعت13:34---29 خرداد 1394
ریحان وقتی ی عکس یامتن میزاری روش کلیک کن بعد وسط چینش کن........

اینجوری عکسات مرتب تر میشه.....
پاسخ:اها باشه میدونستم نکردم ببینم تو یاد داری قالبو میگم تو عوض کردی؟


زینب جووون
ساعت12:54---29 خرداد 1394
اووووووووووووووووووووووق



لی مین هو
پاسخ:خوبه هر دوتا خوشکلا اشکال نداره ما که بخیل نیستیم به پای هم پیرشن


ریحانه
ساعت12:51---29 خرداد 1394
بعدشم من که نمیدونستم فاطمه بهم گفت اون روز هم سر همین بحث میکردیم من خیلی وقت بود که دیگه درباره لی مین هو نمیدونستم فاطمه گفت

زینب جووون
ساعت12:34---29 خرداد 1394

اخه مگه من مث تو بیکارم که به زندگی مردم کار داشته باشم والاه

خدابه داد اونی برسه که تو بخای مامانش باشی...........
پاسخ:بابا لی مین هو ، سوزی با لی مین هو دوست شده نمیدونستی؟

از خداشم باشه که مامانش باشم مامان به این گلی خوبی مهربونی



زینب جووون
ساعت15:55---28 خرداد 1394
بچت کیه؟؟؟؟
پاسخ:خنک بچه من کیه یکم به اون مغز خوشکلت فشار بیار ببین سوزی با کی دوست شده؟ همه چیزو که نباید بگم


زینب جووون
ساعت14:05---28 خرداد 1394

سلام سوزی جووون....
خوبی....

این دیگه خیلی خوشگله....
پاسخ:خییییییییییییییییییییییییییلی بدی میخوای من بسوزم من نمیسوزم این دختره دلشورا هم خییییلی زشته دختره اغفالگر منحرف اصلا لیاقت نداره عکسشو بذارم  دختره بی ارزش نکبت  اردک
خب حالا چرا دروغ بگم خوشکله تا قبل از این که بفهمم هم  دوسش داشتم هنوز هم دارم ولی براچی با اون دوست شد، بعدشم تو که گفتی همشون مزخرفن پس این هم باید مزخرف باشه چرا میگی خوشکله ؟

 



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

چهار شنبه 25 / 3 / 1394برچسب:, | 19:16 | nastarn2 |