نظرات شما عزیزان:

زینب جووون
ساعت13:15---29 خرداد 1394
من به پسرعمت ربط ندادم فقط حالشو پرسیدم
پاسخ:اها خب خبر ندارم


زینب جووون
ساعت13:02---29 خرداد 1394
معلومه که سوزی جونم خوشگله بعععله
پاسخ:خب اتفاقا منم همینو میگم خوشکل که خوشکله فقط به خاطری که با اون دوست شده یکم بهش حسودیم میشه من طرفدار لی مینهو هستم براچی به پسر عمم ربط میدی


زینب جووون
ساعت12:58---29 خرداد 1394
سوووووووووزی جووووون............



بش گفتم گف میپرسم الانم داریم باهم درس میخونیم
پاسخ:زینب پاشو پاشو وگرنه میام میخورمت،ولی واقعا سوزی خوشکله؟


زینب جووون
ساعت12:55---29 خرداد 1394
ریحااااااااااااااااااااااااااا ااااانه




بیاااااااااااااااااااااااازم درس بپرس
پاسخ:نمیپرسم برو بده سوزی جونت ازت بپرسه


زینب جووون
ساعت12:52---29 خرداد 1394
وااااااااااااااااااااااااااااا ی



خداااااااااااااااااااااااااا ااااااااا



ترسیییییییییییییییییییدم
پاسخ:منو مسخره میکنی حسابتو دارم فقط وایستا باز بگی ریحانه، یه وقتی میشه که باز بگی بیا ازم درس بپرس


زینب جووون
ساعت15:52---28 خرداد 1394

قول دادی ها.

























































































میخام بگم این دختره خیلی زشته خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:زینب یعنی فقط میخوام خفت کنم حیف که دستم بهت نمیرسه ولی یادت باشه روز اولی که بیام مدرسه یکی میزنمت تا دیگه منو سر کار نذاری اصلا هم زشت نیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییست



زینب جووون
ساعت13:56---28 خرداد 1394
برااین میگم که قول دادی دیگ دهن لقی نکنی
حالا بگم؟؟؟قول میدی؟؟؟
پاسخ:اره قول میدم من خیلی وقته دیگه دهن لقی نمیکنم بگو دیگه کشتیم


زینب جووون
ساعت13:10---28 خرداد 1394

میگم ریحانه میخام ی چیزی بت بگم به کسی نگی باشه؟؟؟؟
پاسخ:باشه چی میخوای بگی داری سر کارم میزاری پس برا چی نمیگی نمیدونی من فضوووووولم

 



زینب جووون
ساعت12:55---28 خرداد 1394
نسبت به بقیشون گفتم خوشگله.......




زشت......
پاسخ:زشت نیس زشت نیس زشت نیس زشت نیس لهت میکنم


زینب جووون
ساعت11:47---28 خرداد 1394
خیلیم زشته..........



پاسخ:اگه زشته برای چی سال پیش میگفتی خوشکله بعدشم خیلی هم خوشکله


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

چهار شنبه 25 / 3 / 1394برچسب:, | 9:21 | nastarn2 |